Iväg på svärmorskalas

Har precis kommit hem från en shoppingrunda. Svärmor fyller halvjämnt på måndag, så ikväll efter att Patrik slutat jobba bär det iväg upp till norra Skåne. Ikväll blir det lite middag med Patriks familj och imorgon kommer hela tjocka släkten. Det brukar bli trevliga tillställningar.

Pappsen har kommit och farit. Synd att det blev så kort visit, men bättre det än inget. Han kommer eventuellt ner i april igen. Mamma min är också sugen på att komma ner under våren. Hon har hittills bara varit här under hösten, så det blir roligt att visa henne Lund från sin bästa sida. Fullt med blommor överallt och magnolian som står där i all sin prakt. Det blir en vår att se fram emot. Med ytterligare tur kanske bror (och förhoppningsvis brorson) också hit och hälsar på inom en inte allt för lång framtid. Jag hoppas att det blir till sommaren i alla fall... Förövrigt råkades det hamna en liten present till den där brorsonen när jag gick på bokrean. Tyckte inte att det fanns så mycket till mig själv, men hittade den bästa populärarkeologiska boken någonsin till den lille- Sagan om barna Hedenhös. Är inte den fantastisk så säg?! Den ska skickas inom de närmsta dagarna är det tänkt. Visst är han för lite ännu, men det dröjer inte länge till innan intresset för böckerna vaknar. Lika bra att passa på när tillfälle ges.

Nu ska jag programmera DVD:n och spela in eftermiddagens hockey. Glömmer jag det vet jag någon som blir lite småilsken... Sedan blir det paketinslagning och packning!

Anna.

Kommentarer
Postat av: eva tornberg

Ja,visst är det svårt att låta bli att köpa saker till dom små "gullefjunen".Man hittar grejer överallt som man bara MÅSTE köpa.

2010-02-27 @ 15:00:36
Postat av: Lena

Oh, Hedenhös är ju en favorit :)

2010-03-02 @ 14:44:01
URL: http://zpray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0