Mycket nu

Jag har så vansinnigt mycket att göra den här veckan så varken tiden eller orken finns för att skriva en massa många och långa blogginlägg.

På fredag har vi examination på etikkursen så vi har suttit i timtals de senaste dagarn och skrivit repliker. Jag har utöver detta hunnit göra alla sökningar på FMIS inför mitt möte på LUHM imorgon. Skönt!

På fredag ska vi även få middagsgäster, så någon gång under den här veckan måste jag hinna dra över lägenheten med dammtrasa, dammsugare och skurmopp. Vi är ju två som kan hjälpas åt tack och lov! Sedan på lördag bär det av på myshelg för mig och sambon. Med tanke på att han kanske går in här och läser utan min vetskap så väntar jag med att avslöja vart vi ska och vad vi ska göra tills vi har kommit hem igen.

Nu hägrar huvudkudden!

Anna.

Kommentarer
Postat av: Minna

Hje Anna! Såg nu via lenas blogg att du oxå har en!! Va kul! hoppas allt är bra med dig, det var hemskt trevligt o träffa dig i julas, hoppas vi ses igen! MInna

2010-02-14 @ 20:11:54
URL: http://wvildmamman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0