Skumt

Såg att inlägget jag skrev i fredags aldrig syntes, jaja. Ikväll ska vi i alla fall åka upp till Ängelholm och kolla på hockey. Det blir kul och prestigefyllt! Rögle mot Luleå- behöver jag säga att vi håller på varsitt lag? Vi får hoppas på bortalagsvinst så att Lölä kan gå till slutspel...

Nu ska det fixas lite mat innan det bär av de 8 milen uppåt i landet. Imorgon ska jag jobba hemifrån vilket är skönt. Har en hel del att göra på skrivarfronten. I helgen ska det bara njutas av ledighet för att sedan ge mig på benen igen på måndag. Har fått klartecken av osteologen på SHM att jag är välkommen att titta på deras skelett veckan efter påsk. Stockholm- here I come!

Anna.

Kommentarer
Postat av: Lena

Heja Luleå! :)

2010-03-12 @ 12:39:55
URL: http://zpray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0